Thursday, July 9, 2009

K I N I kembali .......



assalamualaikum,,,,,,

setelah sekian lame aku nyepikan diri.. sekarang aku buat come back dgn imej baru yg lbh segar..

nanti kan kemunculan album tebaru aku yg bakal kua x lame lg.. *pasan top lak..statement artist hehe

byk hal yg jd dlm hidup aku selama ak nyepi kan diri nih.. mcm2 jadi..

alhamdulillah semua nye back 2 normal..

insiden yg masih berbekas d hati ak sampai ble2 adalah belaku pd 5mac2009 krn pergi nye seorang insan yang paling ku sayangi selama ini iaitu allahyarhamah sariah bt salleh.. nenda tercinta ku.. aku amat2 merinduinye.. al fatihah..

tetapi ak sedar, yg pegi tetap akan pegi.. dan yang hidup d atas muka bumi ini perlu terus menghadapi ari2 yang mendatang.. aku terus bangkit dari tersungkur td dan meneruskan pejalanan hidup yang masih panjang..

ari2 aku bejalan seperti biasa.. dan kini aku kembali ke laman ini setelah hampir 5bln x hapdet n3...

nanti kan kemunculan imej2 baru yang lbh sensasi bakal dipaparkan d skrin pc anda..hehe


8 comments:

H O L A A biey.....